Pomoc

Jak znaleźć poszukiwany produkt w naszym sklepie?

Na samej górze strony jest widoczna wyszukiwarka. Wystarczy w polu tekstowym wpisać nazwę poszukiwanego produktu np. "kubek termiczny" i kliknąć na przycisk "Szukaj". Możesz skorzystać także z dostępnej wyszukiwarki zaawansowanej. Po przejściu na tę stronę będziesz mógł dodatkowo zawęzić zapytanie np. do produktów w konkretnym przedziale cenowym czy zobaczyć towary tylko jednego producenta.
Polecamy również skorzystać z menu sklepu, gdzie produkty pogrupowaliśmy tematycznie - dzięki temu możesz oprócz poszukiwanych pozycji znaleźć okazje cenowe lub poznać inny, ciekawy asortyment.

Jak dodać produkt do koszyka?

Na stronie produktu pod ceną znajduje się przycisk "Dodaj do koszyka". Wystarczy kliknąć na niego by umieścić 1 sztukę towaru w koszyku sklepu internetowego. Chcesz zamówić więcej niż 1 sztukę - nic trudnego - możesz na przykład na stronie produktu obok tego przycisku wpisać żądaną ilość i dopiero wtedy dodać produkt lub zmienić to później w koszyku.
Dodanie produktu do koszyka nie kończy procesu zamawiania. O tym jak je sfinalizować przeczytasz niżej w naszej pomocy.

Mam już produkty w koszyku, jak mam je zamówić?

Dodałeś produkty do koszyka. Bardzo się cieszymy :) Teraz pewnie chciałbyś je zamówić tak by jak najszybciej je otrzymać.
Na każdej z podstron sklepu na samej górze po prawej stronie jest widoczna aktualna suma Twojego zamówienia. To jest również aktywny link do koszyka, gdzie możesz zawsze podejrzeć jego aktualną zawartość. Kliknij na ten przycisk sprawdź na stronie koszyka czy wszystko jest w porządku, ewentualnie wprowadź konieczne zmiany.
Jeśli posiadasz kod rabatowy to właśnie na tej stronie możesz go wpisać. Jeśli nie masz kodu pamiętaj by zarejestrować się w naszym sklepie. Warto zaznaczyć zgodę na otrzymywanie korespondencji.
Następne co musisz zrobić to przejść dalej - służy do tego widoczny czerwony przycisk znajdujący się niżej, z prawej strony ekranu. Na kolejnej stronie będziesz musiał wybrać czy zakupów chcesz dokonać bez rejestracji czy też zakładając konto Klienta. Założenie konta jest bezpłatne. Dzięki wybraniu tej opcji będziesz miał możliwość korzystania z przywilejów przysługujących stałym Klientom, otrzymasz dostęp do swojej historii zakupowej i wiele więcej. Po wypełnieniu krótkiego formularza i przejściu do następnej strony wybierz formę płatności i dostawy. W ostatnim kroku będziesz poproszony o sprawdzenie wszystkich informacji i wyrażenie zgody na realizację zamówienia z obowiązkiem zapłaty. To wszystko :)
Po poprawnie złożonym zamówieniu na Twoją skrzynkę e-mail przyjdzie mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Teraz pozostaje czekać na przesyłkę. Możesz być pewien, że na pewno z naszej strony ktoś już się zajmuje Twoim zamówieniem.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie udostępniamy kilka rodzajów płatności. Z myślą o Twojej wygodzie możesz wybrać wg. uznania:

  • pobranie i zapłatę przy odbiorze przesyłki,
  • zwykły przelew na nasze konto,
  • szybki przelew lub zapłatę kartą za pośrednictwem:
    • PayU,
    • DotPay,
    • PayPal.
  • zapłatę przy odbiorze osobistym w punkcie przy ul. Franciszka Plocka 7 w Łodzi.

Ile kosztuje wysyłka?

Koszty wysyłek przedstawia cennik, który jest dostępny na tej stronie.

Chcę otrzymać produkty na inny adres? Czy jest to możliwe?

Oczywiście, nie ma problemu.
Wysyłając zamówienie bez dokonywania rejestracji w jednym formularzu masz możliwość zdefiniowania osobnego adresu płatnika i adresu dostawy. Wystarczy odznaczyć pole "Wysyłka na adres zamawiającego" i wprowadzić adres dostawy.
Podobnie podczas zakładania konta również możesz od razu zdefiniować inny adres do wysyłki.
Z kolei jeśli jesteś zalogowany na swoje konto wystarczy po wybraniu sposobu dostawy i przejściu na stronę z potwierdzeniem danych skorzystać z opcji "zmień punkt dostawy" i podać nowe dane w formularzu. Pamiętaj, że możesz przypisać kilka różnych adresów dostaw do swojego konta i korzystać z nich w dowolnym momencie.

Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?

Jest taka możliwość. Prosimy o kontakt pod numerem: 42 650 54 39
Zamówienie złożone telefonicznie powinno zostać potwierdzone drogą elektroniczną.

Dokonałem zamówienia, kiedy otrzymam przesyłkę?

Paczki wysyłamy niezwłocznie. Na stronie produktu nad ceną znajduje się informacja dotycząca wysyłki towaru. Potwierdzenie tej informacji dodatkowo znajduje się w koszyku, na stronie z potwierdzeniem zamówienia oraz mailach, które wysyłamy po zarejestrowaniu zamówienia. To czas w jakim nasz magazyn przygotuje Twoje zamówienie.
W przypadku zwykłego przelewu będziemy czekali z wysyłką na zaksięgowanie Twojej wpłaty na koncie. Jeśli wybrałeś pobranie lub szybki przelew z pewnością nie przedłuży to jego realizacji.
W zależności od wybranej formy dostawy pozostaje czekać na listonosza, kuriera lub paczkomat.

Gdzie mogę sprawdzić status realizacji swojego zamówienia?

Po zalogowaniu się na konto i wejściu na sekcję "Twoje konto" dostępną na samej górze nad logo masz do dyspozycji dział "Zamówienia i dostępne środki" w nim znajdziesz zamówienia bieżące i zrealizowane. Znajdziesz go w tym miejscu.
Dodatkowo każda zmiana statusu jest odnotowana przez wysyłkę wiadomości e-mail. Dla Twojej wygody informację o wysłaniu paczki przekazujemy również za pośrednictwem wiadomości SMS.

Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki?

W wysłąnej wiadomości umieściliśmy odnośnik do sprawdzenia statusu przesyłki. Możesz również śledzić przesyłkę wpisując jej numer na stronach operatora, z którego usług skorzystałeś:

Czy muszę się rejestrować i zakładać konto?

Nie wymagamy zakładania konta. Jeśli robisz zakupy okazjonalnie i nie chcesz mieć dostępu do dodatkowych funkcjonalności podczas składania zamówienia wybierz przycisk "Zamów bez rejestracji".

Dlaczego warto się zarejestrować w naszym sklepie?

Założenie i prowadzenie konta Klienta jest całkowicie bezpłatne, a Twoje dane są chronione zgodnie z wymogami GIODO.
Zakładając konto otrzymujesz pakiet korzyści takich jak: szybki i prosty dostęp do swojej historii zakupów, praktyczne zintegrowane formularze zwrotu i reklamacji przypisane do złożonych zamówień, brak konieczności podawania swoich danych przy kolejnych zamówieniach, a po zaznaczeniu opcji "Chcę otrzymywać e-mail newsletter" także możliwość otrzymywania jako pierwszy informacji o nowościach, promocjach i ofertach specjalnych.

Czy mogę zamówić bezpłatnie informacje o promocjach, wyprzedażach i akcjach specjalnych?

Oczywiście.
W stopce sklepu jest dostępny newsletter. Po podaniu swojego maila wyrażasz zgodę na otrzymanie od nas korespondencji. Szanujemy Twój czas i nie nadwyrężamy cierpliwości naszych Klientów, więc nie musisz się martwić o zaśmiecanie swojej skrzynki. Dodatkowo zawsze możesz zrezygnować z subskrypcji.
Pamiętaj, że prenumeratę musisz tylko potwierdzić klikając w link aktywacyjny na swoim koncie e-mail.

Czy mogę zwrócić otrzymany produkt? Jakie prawa mi przysługują?

Konsumentowi przysługuje 14 dniowe prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Szczegóły przedstawia ta część regulaminu.
Jeśli towar nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz odstąpić od umowy wzór formularza znajdziesz pod tym adresem.

Czy sklep internetowy posiada regulamin?

Tak. Regulamin dostępny jest pod tym adresem.

Masz inne pytania - skontaktuj się z nami

Czekamy na Twoje pytania - kontakt. Pracujemy od 9:00 do 17:00 (poniedziałek-piątek).

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Zaufane Opinie IdoSell
4.81 / 5.00 171 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-12-26
Wszystko w porządku
2023-11-26
szybko i sprawnie, polecam!


pixelpixelpixelpixel